صفحه اصلی   اخبار عمومی   دشمن هویت دانش‌آموز ایرانی را هدف گرفته است

دشمن هویت دانش‌آموز ایرانی را هدف گرفته است


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خطاب به دانش‌آموزان گفت لازم است از فرصت حضور در مدارس برای ‌بهره‌مندی از ظرفیت استادان و معلمان خود برای آماده‌شدن در مسیر زندگی آینده بهره ببرید.

قاسم احمدی لاشکی در جریان سفر به شیراز درجمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه شهید دستغیب سه ناحیه سه شیراز گفت: بخش مهمی از سرنوشت آینده هر انسانی در مدارس رقم‌ خواهد خورد.

وی افزود: لازم است از فرصت حضور در مدارس به منظور بهره‌مندی از ظرفیت اساتید و معلمان خود برای آماده شدن در مسیر زندگی آینده بهره ببرید.

احمدی لاشکی با اشاره به زندگی برخی بزرگان در کشور ادامه داد: اگر انسان زندگی اینها را مطالعه کند و از آنها به عنوان الگوهای موثر در زندگی استفاده کند می‌تواند موفق شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز دشمن هویت دانش‌آموز ایرانی را هدف قرار داده است تا پیشرفت روزافزون ایران اسلامی را که موجب خشم آنها شده است تحت‌الشعاع قرار دهد.

احمدی لاشکی تصریح کرد: پیشرفت‌های مختلف کشور در علوم و صنایع مختلف همچون پزشکی، نانوفناوری و صنایع فضایی و دفاعی و... نشانگر این است که کشور مسیر درستی را دارد و طبیعی است که بدخواهان کشور این مسایل را تحمل نمی‌کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: دشمنان ایران پیشرفت کشور را تحمل نمی‌کنند و هدفشان ناامیدی نسل نوجوان و جوان است.

منبع : پانا




لطفا به قوانین نشر محتوا در فضای مجازی احترام گذاشته و از انتشار مجدد این فایل ها خودداری کنید.

بازدید : 318
یکشنبه 24 مهر 1401 ساعت : 9:31 ق.ظ

نظرات

کد امنیتی رفرش
آرمین
2 سال پیش
عالی بود مرسی
پاسخ : سلام ممنون

407
مطلب
+ 18
افراد آنلاین
+3,578
بازدید امروز
4,717
بازدید دیروز
85,663
بازدید ماه
3,180,989
بازدید کل
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
تقویم روز